Bad News..

Sick, again.

da lame since my last post i didnt write anythng here..
my beby also said the same thing..
well,atleast i knw he miss me rite b? :)
19/8 aritu i fall sick again.. tibe2. xtaw knp..
mase tu kat tmpt keje.. sorg2 plak tu.
mule2 ase nk dmam lps tu batok n tros saket dada..
da sudah,knp plak dgn aku ni. xkn jd lg mcm dlu? da xlarat da.
cl my b n tell him im not feeling well.. he ask me 2 go home n meet my doc.
i cl my father.. he came n fetch me.. kt pon gi klinik..
ya ya ya,luka blk. my lung.. hmmm. knp la sume ni jd. tkt sgt..
doc ckp syikin, do not eat spicy food or drink cold water everyday.
u knw ure not allowed to do so. dnt take ur shower at night too.
ur lung needs rest! dnt smoke! no i dnt! not anymore!
so dnt go near smoker! it is bad already! hmmmm
hell! u dnt need 2 tell me tht!
my lung is inside of me n i can feel the pain everyday!
u all just dnt knw how hard it is 4 me ok..
19 to 22/8,im not working.. mc.
on 21st we go to the doc again bcz i still feel the pain..
he gve me my medication.. ask me 2 finish it..
igt aku ni tabung uji nk telan sume ubat2 ko!!!!!
god! i hate it! i hate it!!
hmmm.. but wht more can i do? just take la my medication..
still not working.. 22nd,hospital time..
lg la benci.. ramai gile org..
amek drh n injection.. xske.. sakit.. sumpah sakit.
xpenah ske jarum. xpenah n xakan!!
darah xkne kuman lg.. sib baek la.. klw xterok lg nnt..
pas mkn ubat dr hospital br ase lega sket.
blk tdo je spnjg ari..letih n ngantok..
dgn muntah2 4 ari.. pas mkn kua blk.. mane laratnye..
mengalahkn org ngandong da aku ase.. :)
rindu..rindu kat org yg support aku..
my beby! i miss you syg.. i need you.. so bad!
nk jmpe b.. nk sgt.. lame da asenye xjmpe..
thnx b.. thnx sbb b jge syg n xpenah mengeluh..
thnx utk cinta b yg xberbelah bahagi utk syg..
syg hrp b bsabar lah dgn syg.. bertahan lah..
syg jnji syg bls kasih syg b dgn kasih syg dr syg!
syg selalu cintakan b. no matter wht hppnd.
jnji syg pd b :)

1 comment:

  1. seriously , i love you cinta . n maybe sbb b jugak . b ade smoke dkt dgn syg . im sorry .

    ReplyDelete